Tjatja bloggen !:)

Jag har nyss vaknat och är rätt så trött .
Fast jag tänkte blogga innan frukosten ..
Som sagt så har jag ju nyss vaknat och har inte mycket att skriva om ..

Men ... ja .... jag kan ju faktiskt berätta lite om vad jag kanske ska "göra" idag ?
För annars blir ju inlägget ganska kort :'(

Aaa, jag hade tänkt åka till bio .. vet inte vilken film.
Men ingen läskig .. !!
Asså alla tp gillar läskiga filmer bäst ..
Men inte jag , asså för det är typ oftast långtråkiga ...
Visst är det så ??
Jag börjar typ sova mitt i allt , haha ... speciellt på bio ..
Nä , men inte sova då .. men ja .. jag blir trött , och vill att den ska ta slut .
Däremot "Komedi" , jag älskar det faktiskt .. haha, fast sådana som verkligen är roliga ...
Nu har ni fått veta lite om vad jag tycker om för film ..

-----

Jaa !! , ska jag lägga in en bild ?
.... Här få ni en ...







Bilden är bara några dagar gammal xP'
Men nu har jag verkligen fått ont i händerna ...
Bloggar KANSKE senare på dagen ...


C'ya <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0